Thursday 17 November 2011

Što govore ljudi, i što zapravo znači

Većina žena ne može razumjeti muškarce i vrijeme shvate ovo, to je prekasno za spašavanje odnos. Najviše zbunjujuće stvar je da je ljudi koji tvrde da oni ne mogu razumjeti žene. U odnosu na svoje dvostruko govoriti, žena može se reći da je prilično jednostavno. Muškarci mogu ići na podmukle visine kad su jurnjava objekt svojih želja ali nakon što se u odnos, oni postaju spokojan i postupno izgubiti interes. Dakle, da razumiju znakove, ovdje je kompilaciju ono što ljudi kažu i ono što oni zapravo znače.
Zajedničke fraze Upotrebljava se muškarci i što oni znače
Ne želim da se udaju., A ja ne želim vjenčati na vas.
Trebam prostor., Trebam provjeriti neke druge cure i vrše moje opcije otvorene.
Moja bivša djevojka je previše posjednički., A ja pijan joj život trčanje okolo s drugim djevojkama, a ona je saznala.
Nedostajo si mi puno!, Ja sam ne u mogućnosti pronaći novu djevojku.
Htjela sam da se vratiš!, Ja sam očajan da imaju djevojku.
Ja ću vas nazvati., Ja ću vas nazvati nigdje između večeras i sljedeća tri mjeseci.
Naravno, nisam gledao u nju., Bio sam svakako provjere joj iz.
Vi ste sve posvojne.; Bojim uzimajući vezan dolje.
Želite razbiti sa mnom?; Želim razbiti s vama, ali sam previše piletina to učiniti.
To nije ono što sam htio reći.; To je upravo ono što sam htio reći, ali ja ne želim raspravljati o tome.
Može li se govoriti o tome kasnije?, Ja nikada ne žele raspravljati ovu stvar ponovo.
Can mi samo ostati prijatelji?, Želim zadržati svoje opcije otvorene u slučaju da sam ne u mogućnosti naći nekoga boljeg od vas.
Ne verujem u braku., A ja ne mislim da ste prava osoba za mene provesti ostatak svog života s.
Bojim predanost.; Ne volim vam dovoljno skrasiti s vama.
To je u redu.; It's definitivno nije fino i ja želite paprikaš o tome.
Diabolical Doublespeak Dečko
Ovdje su neke više primjera da su ljudi doublespeak upuštati u. To su neke izraze koje ljudi use ali imaju različito značenje uopce. Dakle, ovdje su neke neprocjenjive dragulja na ono što ljudi kažu i ono što oni zapravo znače.
To je zanimljiv outfit., Što si ti nosi.
Moji roditelji znaju o nama.; Oni će stvoriti scenu ako oni dolaze da znaju o našem odnosu, ali ja želim da odgodi razgovor.
Ne želim povrijediti svoje roditelje., Ali ja bi radije te povrijediti.
Ja ne mogu živjeti bez tebe., Ja ću vas ostaviti ako dobijem bolji izbor.
Ja vam je potrebno., A ja vam treba, jer ako nemam djevojku mojih prijatelja će misliti da Ja sam gubitnik.
Let's vidjeti druge ljude., Ja sam dosadno i žele provjeriti i druge ribe.
Želim se koncentrirati na svoju karijeru., Želim razbiti s vama, ali ja ne mogu nositi tvoje suze.
It's ne, to sam ja., To je najviše što definitivno i ja sam branje na jednostavan način out.
Ja sam osjetljiva osoba., Ovo je moj novi pokupiti linije, jer drugi ne rade.
Kako doći imate toliko muški prijatelji?; Sam ljubomoran ali ne želim to reći namah.
Moja mama me pozive jedanput tjedno.; Sam mama dječak i moj mama pozive triput dnevno.
Zašto mi nisi upoznati sa svojim prijateljem?, A ja se svidio način na koji vaš prijatelj izgleda i želite upoznati nju bolje.
Ne radi za mene., Našao sam netko drugi.
Ona je samo prijatelj., Ja još uvijek sam težak to joj udvarati.
Ja vas ne zaslužuju., Ja sam previše kukavica razbiti s vama.
Također bi željeli čitati o:; Znakovi varanje dečka, stvari koje trebate znati o tvoj dečko, odnos Savjeti o varanje dečka, tako da su oni bili nekih klasičnih primjera onoga što ljudi govore i ono što oni zapravo znače. Pazi za njih dame i naučiti čitati znakove prije nego što razbija svoje srce.

No comments:

Post a Comment