Tuesday 22 November 2011

Eliminiranje Miris Mačka urina

Sam došao kući nakon dugog dana na poslu i minute sam zgazi u kuću, bio sam pogođen jak miris amonijaka. Ja sam potrčala u kuću i otvorio svim prozorima da biste dobili osloboditi od jake i miris mirisom. Ovako dobri miris je zbog mačka urin, kao i moj Tom-mačka 'Peppers' imala sprayed preko moje tepih. Paprike sheepishly pogledao po meni, frowning na žute mrlje na moj lijepi tepih. On je pokušao da djeluje vrlo nevino, kao da nije bilo njega, već čarobne Pixies koji su ga lažno optužiti. Uglavnom, morao sam probati mnoge stvari koje treba ukloniti miris cat urina iz moje tepih i kuće. Nakon mnogih pokušaja i pogrešaka, našao sam neke učinkovite načine da pomogne eliminira miris mačka urin. Kao mačka vlasnik, želio bih podijeliti neke od tih mačka urin miris metode uklanjanja s kolegama mačka vlasnika.
Zašto Mačka mokraći imaju tako jak miris?, Prva stvar svakog mačka vlasnik treba znati je razlog zašto mačka urin miriše tako jaka. Jak miris je zbog protein prisutan u mokraći mačka. Ovi proteini oblik kristala u mokraći mačka nakon sušenja preko tepiha koji vodi do jak miris. Nakon čišćenja tepiha, našao sam miris je prekrivena miris moje čistač. Međutim, nakon negdje sam primjetio miris urina u zraku. To je zato jer kristali koje su se nakupile na tepih se reaktivirao je vlage u zraku. Dakle, morao sam donijeti čišći koje su u potpunosti mogao izbiti kristala za uklanjanje neugodnih mirisa mačka urin zauvijek.
Kako ukloniti miris urina jednom Mačka?, Morate slijediti neke korake koji će vam pomoći ukloniti miris mačka urin. Trebali biste koristiti maknuti mačka koji je bez amonijaka, kao mačka urin sadrži amonijak urina. Miris amonijaka iz Cleaner će iskušavaj mačka na mokrenje na istom mjestu i opet. Ako je Vaš mačka eliminira u kući, brzo suho spot koristeći upijajući papir ručnik ili tkaninu. Morate blot urina, no ne trljajte područje. Što više utrljaš dublje će urina dobiti natopljenom u tepih ili presvlaka. Je mačka treba držati podalje od tog područja do je potpuno suha. Ako je Vaš mačka drži mokrenje na istom mjestu i opet, pokrivaju područje sa folijom. Neka nam vidjeti neke učinkovite načine otklanjanja miris mačka urin iz tepiha i presvlake. Možete pročitati više o kako to maknuti mirisati mačka urin.
Eliminiranje Mačka urin Miris iz Tepisi, morate ukloniti mačka urin iz tepiha by spajanje vijkom mrlju with upijajući krpom ili papirnatim ručnikom. Zatim morate na mokro ručnik s toplom vodom i vijak ponovno. Nemojte trljati ili možete napraviti mačka urin postavljen dublje u tepih. Možete koristiti parobrod vac ili mokro na suho do mačka urin.
Nakon što ste uspjeli ukloniti koliko urina iz tepiha što je više moguće, trebali biste ponovno zasititi bojen područje sa 50% vode i 50% octa rješenje. Zatim dopustiti rješenje da se osuši. Nakon što je u potpunosti sušenja, pokriva mjesto s puno sode bikarbone. U kontejner, ispunite dovoljno vode koja može zasititi bojen mjesto i da ga dodati kap redovitim jelo deterdženta. Zatim sipati ovo rješenje preko soda za pečenje. Možete koristiti svoje ruke ili četka za ribanje napraviti tijesto od smjese na tepih. Provjerite da li ga raditi temeljito i ostavite ga da se osuši potpuno.
Nakon potpune sušenja površine, naći ćete sode bikarbone ponovno kristalizira. Možete koristiti usisavač da ga uklonite s tepiha ili možete pomesti s tepiha. Ako još uvijek miris miris mačka urin, možete ponoviti korak uključuje sode bikarbone, vode i deterdženta sapun. Možete pročitati više detalja o tome kako maknuti mačka urin iz tepiha.
Eliminiranje Mačka urina miris iz presvlake, morate ispiranje presvlake s koliko vode je to moguće, po mokrom ručnika ili mokre VAC. Zatim morate zasititi područje s 50% vode i 50% octa rješenje i dopustiti da se osuši potpuno. Pokrivaju područje s mnogo soda za pečenje. Zatim trebate ispuniti posudu s vodom dovoljno da se zasite tom području i dodajte kap deterdženta. Sada dodajte tu vodu na licu mjesta i rad s rukama ili pročišćavati u pjenu i pustite da se osuši. Nakon što je područje potpuno suho, ako ustanovite da soda za pečenje ponovo kristalizira. Koristite vakuum to počistiti sode bikarbone ili pomesti s četkom. Ponovite soda za pečenje korak ako se nastavi miris. Možete pročitati više o uklanjanju ljubimac mrlje od tepih i pas uklanjanje mirisa mokraće.
Trgovački Mačka urin odstranjivač, možete koristiti komercijalne skidanje mačka koje sadrže bakterije i enzimi urina. Oni reagiraju kemijski s urinom i ukloniti miris mačka urin. Možete pronaći tih removers mačka u five trgovinama urinu i čak online trgovine.
Pa, našao sam sode bikarbone i vode metodom vrlo učinkovit u uklanjanju mirisa mačka urin. Važno je potpuno ukloniti miris mačka urin, jer čak i blagi miris dovest će vaša mačka piškiti na istom mjestu i opet. Ja se nadam ovaj članak na uklanjanje mirisa mačka urin vam pomaže dobili osloboditi od miris mačka piškiti okolo svoje kuće.

No comments:

Post a Comment