Monday 7 November 2011

Kako to Maknuti Hickey

Ona je započela prilično nevino. Stvarno, to učinio. Toga jutra kada je sunce filtrirana kroz prazninu u zastor, to me probudio. Squinting, pokušao sam maknuti iz fetalnom položaju sam preuzeo, ali njegova ruka je pritiskom na dolje na moj vrat. Mišićave ruke na stranu, uspio sam izaći iz kreveta bez njega buđenja. Onda kao što sam hodio putem do zatvoriti zastor zbijeno, čuo sam ga uzdah iza mene. Zabavlja, 'coz on nikada uzdahe, okrenuo sam se da li bih ga probudio. No, on je uvijek tu, jednostavno sprawled na njegovoj strani, uz krevet lima do bokova i usta (vjerovali ili ne) sastavljena u durenje. U duriti ...Hodao sam over to izgleda bliže, a zatim lagano dotaknu se njegove usne s mojih prstiju i dva crna oka fluttered otvorene. Stegnut i duševan. To je ono što su izgledali za mene. Ali, to nije stvarno početi dok je kasnije, kada je izašao iz kupatila. Ručnik ležerno drawn preko struka i kapljica vode posvuda. Te ga svi o svom interno blag način samo branje gore kist i brushing njegove kose, nagovaranje da se ponašaju. Ali kapljice vode još uvijek glistened, a ja ne ne mogu učiniti ništa o njima. Tako sam nacrtao blizu njih poljubac daleko od baze vrata, a on je uzdahnuo ... ponovno. A onda smješkom napravio ulaz. So yeah, nisam zapravo znači, ali ogroman crveno Hickey pojavio na stranu svojih vrata. Zašto je morao zafrkavati! The electrifying atmosferu sa svim što je potencijalnim iznenada je zaustavljen kad se sjetio da je imao sastanak sa šefom. We požurio u ogledalo i tamo za cijeli svijet da vidi je stvarno crveni, stvarno velika, i prilično očito Hickey ostavlja svoj pečat. Pogledao je s više od obrva podignuta i zakrivljene usne zahtjevna znati zašto sam se da sabotira svoju karijeru i napraviti smijeha dionica od njega, i I. dobro., On je zadirkivao! Što drugo očekivati ​​od mene je on to učiniti! Kao što sam rekao, on je počeo prilično nevino.
Ne brinite, on je dobio na sastanku u redu, a on nije smijao ili sniggered na oba. Uspio sam maknuti Hickey za njega s mojim Hickey uklanjanje tehnike. Bilo je stvarno nema potrebe za njega paniku. No, tada je sklon overreacting s vremena na vrijeme.
To na stranu, da ste bili tamo, imate? Uspio da se dobiti u Hickey situacije i pojma kako to maknuti Hickey brzo? Strašan. OK, pogrešnog izbora riječi. Moje isprike. Ja ga dobiti ... to je prepala u jamu u želucu emocija kada se stvarno ne želite da se Hickey biti tamo, a još je, bulji i ruganje kod vas. Što vam sumnje your val emocija i pitajući se zašto nije bilo da dodana faktor za ljubljenje. Sada da ne bi trebali dogoditi, a to zaista ne mora. Zasto? "Jer postoje načini i Hickey uklanjanje trikova koji mogu pomoći kako da uklonite Hickey! Želite li mi vas odvesti kroz njih? Zatim stanite u panici i čitati!
Hickey Uklanjanje Savjeti
Pročitajte i pamtiti načina kako da biste dobili osloboditi od Hickey! Tko zna hoće li se sljedeći put ste u sličnoj situaciji, da ćete imati vremena za čitanje kroz ovaj članak! Da sam deformiran smisao za humor. So premještanja na više važne točke o tome kako ukloniti Hickey - predstavljamo vam neke rješenja:; Prije svega, smiriti i disati. ; Sada pokrenite na frižider i dobiti neke kockice leda. vezati ih se u platno i pritisnite ga na Hickey za dobrih 20 minuta. To će uzeti dolje oteklina prilično brzo. Bubrenje? Kako je tamo, pitate? 'Jer znate da Hickey bez obzira koliko romantične namjere s kojim je upravljao, i dalje će ostati rana koja dolazi oko zbog slomljena kapilare (način da se nešto neprijatno stvari od romantike, ha?) , Još uvijek uplašena? Redu. Trčanje na WC i izaći četkica za zube. Sada koristiti čekinje i nježno krug oko Hickey da ga masaža. To će pomoći da unclot krvi koja je usiren i povećati cirkulaciju krvi. Krv teče, oznaka odlazi. Jednostavno. Ti znaš što drugo što može učiniti? Stavite žlicom u zamrzivač na nekoliko minuta, a zatim pritisnite leđa ga na Hickey. Teško Zatim gurnite ga preko nekoliko puta. To ne trik previše, kao što su led bi. Više» Koristite sloj paste za zube na Hickey. Pričekajte za bockanje da se zaustavi prije nego što ga izbrisati s toplom ručnik. To će potrajati oko jedan dan ili dva raditi ipak. Ti također mogu primijeniti vitamina K krema ili bilo kojim drugim biljnih krema koja je trebalo da bi se smanjila oteklina ... i boli. ; Sjeti se hladni oblog? Možete napraviti vrući oblog te! Hickeys nisu nemiran kao da. Just umočiti krpu u vruću vodu te ga pritisnite dolje nježno na Hickey. , Bol nije problem? Zatim pokušajte ovo. Zategnite kožu na dvije strane Hickey onoliko koliko možete. Zatim uzeti novac and roll strane to tijekom Hickey. Teško Stvarno jako teško. To će pomoći oduzima crvenilo i završiti izgleda više kao struže. To je ono što ste ciljajući za ionako. ; Čini se kao previše posla? Onda zaboravite sve ovo i pokušajte dabbing some korektor na Hickey. Ona radi. Naravno, to je drugo pitanje hoće li on će vam to učiniti. Ili te mogao pravedan pokriti ga s rubac, šal ili nose kornjače ili polo vrat i čekati. Hickeys će izblijediti u potpunosti je u tjedan dana ili tako. Uvijek postoje rješenja, te pravedan trebate znati gdje gledati. Pa kako to maknuti Hickey? Sada znate.

No comments:

Post a Comment