Tuesday 8 November 2011

Nesporazumi Izreke

Jedan od najčešćih uzroka borbe ljudi neprestano is nesporazume. Nesporazumi teže stvoriti toliko problema između parova, prijateljima i obitelji. To su vrlo nesporazumima koji nepopravljivo može oštetiti odnos. Evo nekoliko nesporazuma citati koje će vam pomoći shvatiti što je želio biti pogrešno, a možda, kako napraviti daleko sa nesporazume.
Nesporazumi Citati i izreke
U ljudskoj tragediji odnos počne, a ne kad ima nesporazuma oko riječi, ali kad tišina ne shvaća. - Henry David Thoreau
Ne postoji tako dobar razumijevanja između bilo koja dva, no izloženost po jednog ozbiljnog kvara u drugi će proizvesti nesporazum u odnosu na svoje heinousness. - Henry David Thoreau
Isti strasti u čovjeka i žene ipak se razlikuju u tempu, dakle muškarac i žena ne prestaju nesporazum jedan drugoga. - Friedrich Nietzsche
U svijetu samo ide krugu nesporazuma. - Charles Baudelaire
Ja sam bio krivo razumio možda više nego itko drugi ikad, ali to nije utjecalo mene, iz jednostavnog razloga da ne postoji želja da se razumije. To je njihov problem, ako oni ne razumiju, to nije moj problem. Ako se pogrešno shvatiti, to je njihov problem i njihova bijeda. Ja sam ne idući u otpad moj spavati jer milijuni ljudi su me nesporazum. - Bhagwan Shree Rajneesh
Stalno ljubaznost može postići puno. Kao što sunce čini topljenju leda, ljubaznost uzroci nesporazuma, nepovjerenja i neprijateljstva isparavati. - Albert Schweitzer
Pogledajte smo imali samo jedan nesporazum. Mislio sam da smo živjeli u SAD-u A., Sjedinjenih Američkih Država. Ali, zapravo živimo u SAD-u A., Sjedinjene Američke Države oglašavanja. Sloboda izražavanja zajamčena? Ako ste dobili novac! - Bill Hicks
Plitko razumijevanje od ljudi dobre volje je više frustrirajuće od apsolutnog nerazumijevanja ljudi bolestan volje. - Martin Luther Kings Jr.
Da se radi o univerzalnim nesporazum da se svi slažu. Jer ako po zle sreće, ljudi razumjeli jedni druge, oni nikada neće složiti. - Charles Baudelaire
Pravilan temelj za brak je uzajamna nerazumijevanja - Oscar Wilde
Ljubav uključuje svojstven nedokučiva kombinacija razumijevanja i nerazumijevanja. - Diane Arbus
One koja je završila kao i sve učiniti velike strasti kraj ----- je nesporazum ... - Honore de Balzac
Smo pokrili 'Hej, Jude ". Moj otac u panici, nesporazum stihove i razmišljanja naš pjevač bio Belting out 'Hej, Židov' na puna soba preživjelih holokausta. - Ben Stiller
Mi rijetko mogu vidjeti stvari iz perspektive druge osobe, jer smo pogled na činjenice kroz ekran dojam ili kamatu koja narušava naš pogled, a zatim tu su optužbe, svađe i nesporazuma. - Barry Long
Pogreška je da se počini nesporazuma. - Bob Dylan
Što god ona pokušava reći da postoji, nije dobro reći, ... je zabrinjavajući jer može biti osnovni nesporazum o Glasovanje Rights Act. - Mary Cheh
Kao i sve šekspirijanski komedija, mnogo teškoća bavi ljubav i brak. Ali to je također o nesporazumu, pogrešna tumačenja i prerušen. Cijela igra je oko kako mi maska ​​naš identitet i sakriti naše istinske osjećaje, doslovno i figurativno. - Henry Schvey I.
Neka nam živi i premjestiti u sklad. Neka nas rasti zajedno. Neka nas njegovati mudrost koje smo stekli zajedno. Nemojmo živjeti u potpunoj harmoniji bez nesporazum. - Sathya Sai Baba Sri
Ono što želim biti zapamćen je da je Walter Washington promijenio duh ljudi ovoga grada, da je došao kao gradonačelnik, kada nije bilo mržnje i pohlepe i nerazumijevanja među našim ljudima i utrka su polarizirane. - Washington Walter
Mi smo zaraženi vlastitim nesporazum o tome kako naši vlastiti umovi rade. - Kevin Kelly
Pročitajte više na:; Život Izreke, citati Wise, Random Citati i izreke: "Ovo je nekoliko nesporazuma citati. Nadajmo se, ovi citati nesporazuma pomogao da shvate kako je to biti neshvaćen. Međutim, bude neshvaćen je nešto što se događa na sve nas no što postavlja uspješna osoba, osim, ima hrabrosti da se suoči these nesporazume.

No comments:

Post a Comment