Monday 17 October 2011

Fotografija Izreke

S uvođenjem digitalne kamere, fotografiranje postalo djelatnost koja svatko može učiniti. Međutim, da bi se slika koje imaju smisao i ljepotu, to mora biti učinjeno od strane osobe koja poznaje umjetnost fotografije. Fotograf ne osoba koja klikne što se može vidjeti izravno, a ne on je osoba koja ima sposobnost to hvatanje slike u estetski način. Za to on čini korištenje različitih kutova kamere, bojama, nijansama i svjetlosnim efektima. Najbolji način za razumijevanje onoga što je stvarno fotografiji, je uzimanje pogled na fotografije citati i izreke različitih poznatih fotografa. Dakle, ovdje su neke velike kao i smiješni fotograf citati rekao neke od poznatih fotografa u svijetu. Više o fotografiji citati i izreka.
Veliki Fotografija Izreke, Vaše prvo 10.000 fotografije su vaše najgore. - Henri Cartier-Bresson, ti znaš što je kamera? Ogledalo s memorijom. - Anonymous; Fotografija uzima instant izvan vremena, mijenjaju život ga drži još uvijek. - Dorothea Lange; Fotografija je memorija u sirovom. - Carrie Latet, Fotografija je način osjećaja, dodira, ljubavi. Ono što ste uhvaćeni na film je zarobljen zauvek ... ona pamti male stvari, dugo nakon što su zaboravili sve. - Aaron Siskind, to je jedna stvar na fotografiju ljudima. To je još jedan da drugi brinuti o njima otkrivajući srž svoju ljudskost. - Paul Strand, Svaki put kad netko mi kaže kako moje fotografije su oštre, pretpostavljam da to nije vrlo zanimljiva fotografija. Ako je bilo, oni će imati više za reći. - Anonymous, postoje pravila za dobre fotografije, postoje samo dobra fotografija. - Ansel Adams Moji portreti su oko mene nego su o ljudima koje sam fotografiju. - Richard Avedon, Ljepota se može vidjeti u svemu, vidim i skladanje ljepota je ono što dijeli snimku sa fotografijom. - Matt Hardy; Fotografija obično gledali - rijetko gledao u. - Ansel Adams, a ja nikad ne pitanje što učiniti, to mi govori što učiniti. Na fotografijama se da uz moju pomoć. - Ruth Bernhard, postoji samo vas i vaše kamere. Ograničenja u vašem fotografije su u sebe, za ono što vidite je ono što mi jesmo. - Ernst Haas, Koje od mojih fotografija je moj najdraži? Jedan ću uzeti sutra. - Imogen Cunningham, Vi ne fotografirati, you make it. - Ansel Adams, a ja samo smatram da je važno biti izravni i iskreni s ljudima o tome zašto ste ih fotografiranje i ono što radite. Uostalom, vi ste uzimajući neke od njihovih duša. - Mary Ellen Mark, pravi fotografija ne mora biti objašnjeno, niti može biti sadržana u riječima. - Ansel Adams, fotografije snima skalu osjećaja napisan na ljudsko lice, ljepotu zemlje i neba da je čovjek je naslijedio, a bogatstvo i zbunjenost čovjek je stvorio. To je glavna sila u objašnjavanju čovjeka na čovjeka. - Edward Steichen, nema fotograf je kao dobar kao najjednostavnije kamere. - Edward Steichen, Moraš se gurati teže. Moraš za početak u potrazi za slike nitko drugi ne može uzeti. Moraš uzeti alata imate sondom i dublje. - William Albert Allard, fotografija je tajnu o tajnom. Što se više govori vam manje znate. - Diane Arbus, Postoje uvijek dvije osobe u svakoj fotografiji: fotograf i gledatelj. - Ansel Adams; Svatko ima fotografsko pamćenje, no ne svatko ima film. - Anonymous Uvijek sam mislio good fotografije su kao dobra šala. Ako morate to objasniti, to je samo da nije dobro. - Anonymous; Fotoaparat ne čini malo razlika. Svi oni mogu snimati ono što vidite. Ali, morate vidjeti. - Ernst Haas; Velika fotografija je pun izraz ono što osjeća o tome što je bitak fotografirana u najdubljem smislu, te je, time, pravi izraz onoga osjeća o životu u cijelosti. - Ansel Adams; Funny Quotes Fotografija, kupnja Nikon ne čini vas fotograf. To vas čini Nikon vlasnika. - Anonymous; Ljudi kažu fotografije ne laže, moja učiniti. - David LaChapelle, najbrži način za zaraditi novac na fotografije prodati Vašu kameru. - Anonymous, Ako si vidio čovjeka utapanje i bilo mu je mogao spasiti ili fotografiju slučaju ... kakav film će vam koristiti? - Anonymous, definiciju profesionalni fotograf: pro nikad ne pokazuje nikome pogreške. - Anonymous; Koliko fotografi to uzeti za izmjenu žarulja? 50 godina. Jedan do promjena žarulja i četrdeset devet reći, mogao sam to učinio! - Anonymous, u prvom licu: Je li to kamera potpuno automatsko? Druga Osoba: Ne morate se film kemičar! - Anonymous; najrjeđih stvar na svijetu je žena koja je zadovoljan s fotografijom sebe. - Elizabeth Metcalf, Ako stari čovjek pita mladu djevojku za dan ...; To je njegov posao., Ako je mlada djevojka prihvaća ..., To joj je posao.; Ako je starac i djevojka odluče se oženiti ...; To je njihovo poslovanje., Međutim, ako to žele veliki wedding fotografije ...; To je moj poslu! - Anonymous - Prijava na studio zid, Vi svibanj želite pročitati više o:, Osnove fotografije, fotografije savjete i tehnike; početnike Vodič za fotografiju: "Ovo su neke od poznatih fotografija citati koje otkrivaju perspektive fotografa na fotografiju kao cjelini. Dakle, proći kroz njih i razumiju umjetnost fotografije u bolji način.

No comments:

Post a Comment