Sunday 5 February 2012

Talijanski Love Quotes

Italija, zemlja tako lijepo da je iznad one mašte. Talijanski, jezik zemlje je jedan od najupečatljivijih jezike širom svijeta. To je dobro dikciju da je tako glatka i šarmantan koja je lako pridobiva srca. Slikovita gradova i prekrasan znamenitosti Italije, ispunja one život s romantikom. Međutim, to nije uvijek moguće da se naših najmilijih na ovu prelijepu zemlju i izraziti naše unutarnje želje i ljubavi.
Najbolji način da pokazuju osjećaje ljubavi je uz korištenje neke od najboljih talijanskih ljubavi citati. Te ljubavne citate na talijanskom zavesti osjećaje aroha. Također, koristeći različite jezik sigurno će impresionirati netko u strahopoštovanje od vas. U ovom članku, bit ćete u mogućnosti da biste saznali neki poznati talijanski ljubavi citati koje možete koristiti za woo vaš ljubavnik. Romantični Talijanski fraze će dokazati da se jedinstveni način izraziti svoju ljubav. Ne brinite o razumijevanju jeziku, naći ćete ove talijanske ljubavi citati s engleskim prijevodom.
Talijanski Love Quotes s engleskim prijevodom
Počnimo s ljubavlju citati u talijanskom koji pomažu kažete 'I Love You'.
Ljubav Citati na talijanskom jeziku koji kažu Volim te
Ljubav citati u ItalianEnglish prijevod; Ti amo I Love You, Tu sei Una Stella ... la mia Stella ste zvijezda ... moja zvijezda, Il mio cuore è po voi moje srce je za tebe, Al mio amore Za moj dragi, Ti amo con tutta l'anima volim te srcem; Sto cadendo nell'amore con voi sam pada u ljubavi s vama
Talijanski Ljubav izrazi
Talijanski Ljubav PhrasesEnglish prijevod; Dammi sempre il bacio della buonanotteAlways poljubi me laku noć, Quei giuramenti, quei profumi, quei BACI Infiniti, rinasceranno ta obećanja, one parfeme, one poljupce, oni će doći ponovno, Sei dolaze la schiuma del mare. Ti abbraccio e non ci sei, ti amo e sei sparitoYou su poput pjenu iz mora: grlim vas i nisu tu, volim vas i vi nestati. ; Senza di TE la mia vita non ha Senso Bez tebe moj život nema značenja.; Mi vuoi sposare? Hoćeš li udati za mene?; Ti penso ogni giornoI mislim na tebe svaki dan, helikoptera Mi manchi mi nedostaješ, Sei La mia Stella Polare Ti si moja zvijezda polara, Sei stupendaYou're fantastičan., Non posso vivere senza di TE ja ne mogu živjeti bez tebe
Talijanski ljubav Mudre izreke
Talijanski Ljubav ProverbsEnglish prijevod; amore è cieco Ljubav je slijepa; Sfortuna al gioco, Fortuna in amore Unlucky na kartice, sreće u ljubavi, Finché c'è vita c'è speranza Dokle god postoji život ima nade, amore e gelosia nacquero insieme Bez ljubomora nema ljubavi, Chi incontra Buona moglie ha Gran fortuna Iza svaki veliki čovjek ima velike žene, Donna Danno, Sposa spesa, moglie maglio Muž vlada, ali to je žena koja upravlja; Chi ha moglie ha doglie Tko ima ženu ima svađu; Matrimoni e vescovati sono dal Cielo destinati brakovi su izrađene na nebu; Ogni ViTE vuole il suo palo Svaki Jack ima svoju Jill, La primadona Matrimonio, la seconda Compagnia, la terza un'eresia prva je žena braku, druga tvrtka, treći jeres; Chi di lontano si VA á maritare, o sara ingannato, o vuol ingannare Tko ide daleko da se uda će ili deceive ili varajte L'anima di una donna Vive in amore Duša jednog žena živi u ljubavi; L'amore è un viaggio non Una destinazioneLove je putovanje ne odredište; L'amore è kanala Vostro cuore, non di rimanere, ma po essere condivisa Ljubav je u vašem srcu ne ostati, ali da se dijele ; Tako Che sognare posso tako Che non potrà mai avere, ma tako anche Che non potrò mai smettere di amarti! Znam mogu sanjati, znam nikada neću imati vama, ali ja također znam nikada neću prestanem da te volim!
Možete pročitati više na zajedničkim talijanske fraze.
Talijanski Ljubav Izreke
Talijanski Ljubav SayingsEnglish prijevod; Sei sempre nel mio cuore Vi ste uvijek u mom srcu, L'amore si trova nel cuore Tuo ne po resarci, ma po essere condiviso Ljubav je u srcu, a ne da ostane, ali da se dijele. ; L'amore e una Bellissima rossa rossa Donata senza una ragione apparente Ljubav prekrasne crvene ruža obzirom nizašta.; Sei la ragione po Cui vivo per ogni Cui Giorno sorrido Ti si moj razlog za život, zašto ja osmijeh svaki dan. ; Ho scritto Una Storia d'amore senza inizio e senza fine ... po scriverla con TE napisao ljubavnu priču bez početka ili kraj ... tako da smo svibanj pisati zajedno.
Romantični Talijanski Ljubav Citati i izreke
Romantični Talijanski Ljubav Citati i SayingsEnglish prijevod; Sorridi anche se sei triste, Perche ne c'é niente di Più di triste ne saper sorridere Smile čak i ako ste tužni, jer ne postoji ništa sadder nego netko tko ne zna za osmijeh. , Quando il buio maschera della Sera il mio viso, solo dirti allora potrei certe Cose Kada je mrak navečer prikriva moje lice, tek tada mogu reći da određene stvari. , Dammi la mano e TUA corriamo uniti po tutta la vita daj mi svoju ruku, a mi ćemo pokrenuti zajedno cijeli naš život. ; C'era La Luna quella seruma, ma quando TU TE NE andasti SI nascose umiliata dietro Una Nuvola Bilo je mjesec te večeri, ali kada ga ostavio sakrio se iza oblaka, ponižavani. ; La mia anima B umida se ne c'é il Tuo jedini oglas asciugarla Moja duša je vlažna, ako ne moram ti sunce ga osuši. ; Sono dipendente dei tuoi BACI ja sam ovisnik o vašem poljubaca, Sei la mia vita Ti si moj život, io e TE po You sempre i ja dovijeka; Sono Pazzo di TE Ja sam luda o tebi
Slatka Talijanski Love Quotes
Slatka Talijanski Ljubav QuoteEnglish prijevod; L'amore è una dolaze scatola di caramelle, se non la prendono sta andando po avere gettato putem Ljubav je poput kutije od slatkiša, ako ne uzeti to će se bacio daleko.; Ove è una dolaze Colomba, E Bello quando il suo li, ma PUO Volare via quando tu non vuoi cheLove je kao golubica, to je lijepa kada je tamo, ali to može odletjeti kada to ne žele; Siamo ogni angeli con una sola ala, e possiamo Volare solo un l'altro abbracciando smo svaki od nas anđeli sa samo jednim krilom, a letjeti možemo samo prihvaćajući jedni druge.; Un cuore che è sempre ama Giovane Srce koje voli uvijek je mlado.; Tu sei il mio jedini del Giorno Ti si sunce moga dana, Sei dolaze l'Acqua nel Deserto ste kao voda u pustinji, Dove sei tutta la Stato per mia vita? Gdje si bio sve moj život? , Tu sei quello / quelloa Che stavo aspettandoYou su jednom sam bio na čekanju za (quello - muški, quella - ženski)
To su neke od najboljih talijanskih ljubav citati koje možete naučiti i koristiti kako bi impresionirali ljubavnice. Ćete naći ove talijanske ljubavi fraze su jedan od najromantičnijih načina za reći Volim te. Nadam se da ove poznate talijanske volim citati s engleskim prijevodom pomaže vam zapaliti oganj gori ljubavlju.

No comments:

Post a Comment