Sunday 26 February 2012

Dnevni affirmations za Self Esteem

Negativne misli samo ti srušiti i napraviti situaciju najgore za vas. Tako da je uvijek bolje misliti pozitivno i biti optimističan. To ne može učiniti sve ispasti najbolje za vas, ali to će svakako učiniti ako se osjećate sretni i zadovoljni. To vam daje snagu da se nosi sa svojim problemima povećava razinu vaše povjerenje. Mnogi psiholozi kažu da pozitivno razmišljanje ima moć privući dobre stvari za nas. U stvari, ono što mislite da je ono što se događa s vama. Tako je uvijek želja za dobrim i lijepim stvarima i oni će sigurno doći do vas. Affirmations su slični željan razmišljanja, oni će vam pomoći da vjeruju u sebe i ono što stajati. Čitajte dalje znati više o dnevnim affirmations za samopouzdanje, kao što vam pomaže razviti pozitivnu stranu svoje osobnosti.
Što su Dnevne Affirmations?
Dnevni affirmations su ništa drugo nego pozitivne izjave koje možete reći da se svakodnevno. Oni mogu imati veliki utjecaj na vaše misli proces i pomoći da postignete ono što želite. Oni mogu donijeti duboke transformacije u svoj osobni život prevladavanjem negativne misli. Oni također pružaju vam s puno motivacije i inspiracije te će zahtijevati da bi došli do odredišta, a postići sve ciljeve i ciljeve u životu. Dnevni affirmations može biti u obliku izjave, ključne riječi ili neke mantre i simbola koji imaju posebno značenje za vas. Te dnevne affirmations promovirati pozitivno razmišljanje i pomoći vam izgraditi samopoštovanje.
Tu mogu biti različite self affirmations se odnose na različite aspekte života, kao što je uspjeh, zdravlje, odnosi, samopoštovanje, itd. Možete napraviti svoj dnevni affirmations na vlastite koristeći pozitivne izjave. No dvije stvari koje treba imati na umu dok čineći vaš self affirmations. Prvo, uvijek pisati affirmations u pozitivnom tonu, na primjer, ja sam sretan, umjesto da ja nisam tužan. Drugo, pišite afirmacije u prezent, na primjer, ja sam sretan, umjesto da ću biti sretan. Mudro napisao affirmations raditi trenutačno za vaše self poboljšanje i osobni razvoj. Ovaj članak će vam osigurati popis pozitivnih affirmations za dnevne self poštovanje, koji će donijeti drastične pozitivne promjene u svom životu.
Popis pozitivnih dnevnih Affirmations
Imam moć za sebe promijeniti., Ja sam sretan što sam dobio priliku raditi ono što mi se sviđa., Ja sam koristeći najbolje moje sposobnosti za poboljšati moj život.: Volim svoj posao i dati moje sto posto za njega., Uvjeren sam i organizirao., Ja sam otvoren i koristiti kritike za self poboljšanje., Ja sam sretan u svakoj situaciji, čak iu stresnim trenucima., Ja zaslužuju da budu uspješni., Ja zaslužuju da budu sretni., Ja zaslužuju da budu voljeni., A ja učiti iz moje greške., Ja sam sretan da se izazove i rizike u životu., Imam znanje i vještine kako bi svoj posao najbolje;. Imam odluku moć i ja napraviti pravi izbor., Mislim da za sebe i svoj izbor u svim aspektima života., Vjerujem u dobrotu života., A ja mogu oprostiti sebi i drugima previše., Ja mogu razumjeti druge ljude i njihove motive.; Osjećam ponosna na sebe i mojih bližnjih.
Navedene dnevne pozitivne affirmations će vam pomoći povećati svoju self poštovanje i sreću. Zapišite affirmations na komad papira i pročitajte ih naglas ili u vidu svakodnevice. Ponovite affirmations u redovitim razmacima tijekom dana. Također možete staviti affirmations gdje se to može biti lako vidljiva, kao što su toaletni stol, proučavanje stol, mekan odbor svoje kabine, itd. To će vas okružen pozitivne misli svih vremena. Za poboljšanje self poštovanje, kad god osjećate niske ili negativne misli o se štrajk vas, pročitajte affirmations glasno i držati pesimizam daleko od vas.
Dnevni affirmations za samopoštovanje program vaše podsvijesti na način da uklanja sve negativne ideje od tamo, što vam prirodni pozitivan mislilac. Prema zakonu privlačnosti, affirmations stvarati pozitivne vibracije oko sebe i privlače samo ono što želite u životu. Sve što trebate učiniti je vjerovati u ono što želite i ponoviti s uvjerenjem, pažnju, interes, i želje i ja sam siguran da će stvoriti svoj vlastiti svijet onako kako vi to želite.

No comments:

Post a Comment