Thursday 23 February 2012

Čestitamo Pismo Primjer

Vaš kolega zablistao u prezentaciji i osvojio svoju tvrtku ogroman račun. Vaš najbolji prijatelj upravo zaručili. Vaši su roditelji slave svoje 25. godišnjice braka. Vi znate da čestitam slova su u redu, ali nemate pojma kako to ide o pisanju jednog. Nije velika stvar! Ovaj članak će vam pomoći da nacrt neke dobre. Također će vam dati jedan primjer pismo čestitke za osobnu prigodu i profesionalni jedan. Pročitajte o.
Čestitamo Pismo Savjeti
Pročitajte ove jednostavne, osnovne pisanje savjeta za dobru čestitku pismo prije nego što počnete pisanje jedan. , Napisati i poslati pismo odmah nakon prigodom / događaj dogodio. , Ako ga pošaljete kasnije, to ne može činiti istinsko, ili još gore, kao zakašnjela misao. ; Budite iskreni pri pisanju pisma. Vi zaista mora biti sretan za tu osobu. Jer, ako niste, onda će se definitivno prikazivati ​​u pismu. , Dakle, sada da si istinski sretan za lice, početi vaše pisanje čestitki pismo s razlogom za čestitku, izravno. Ne koristite premlaćivanja oko grma dok pismo za pisanje čestitke. ; Koristite riječi hvale i radosti, ali nemojte pretjerivati, jer čitatelj može pogrešno procijeniti svoje namjere. Tuširanje višak hvale profesionalni pismo čestitke može naići kao lažne i kao da ste skriveni motiv. ; Ga zadržati kratko, slatko i jednostavno. ; Koristite odgovarajuće pozdrave i pozdrave, dok pisanja profesionalni pismo. Uostalom, to je oblik poslovnog komuniciranja. ; Posljednje, ali svakako ne najmanje važno, koristite dobar pribora! Desno od izbora papira za tinte, sve će pokazati da li stvarno znači čestitke ili ne. ; Čestitamo Pismo Uzorci
S obzirom na nastavku su neke primjere pisama čestitke, oba osobni i profesionalni. Pogledajte ih, dok pisanje vlastitog. Prvo, neka nam pronaći osobni čestitku pismo primjer za angažman najavu.
Draga Marta,
Bio sam tako sretan da čuju o svom angažman Rod! Čestitke od Mike i mene.
Iskreno, od prvog puta kada bih susreo vas oboje zajedno, znao sam da ćete završiti uzimajući u braku. Gdje god da ću ići, morat ćete popuniti mjesto s ljubavlju. I da ljubav ima magnetski učinak na svima okolo. Jeste li dečki odlučili na datum vjenčanja još? Oh! To će biti tako lijep da gledati hodanje niz prolaz u bijeloj haljini! Ja sam divan poklon mladencima za vas previše! Vi se sjetiti što smo se odlučili na, zar ne?!? * Wink * * wink *
Uglavnom, ja bolje crtica prije Mike počinje me pitaju o dar. Ne brinite, neću mu reći. Naša mala tajna! Želimo vam sve najbolje za vaš život zajedno. Bog vas blagoslovio lijepim ljudi!
Puno i puno ljubavi,, Mike i Janine.
Sada, za profesionalne čestitku slovo na postignuće.
Datum, Naziv primaoca, Adresa primatelja
Dragi Roy, a ja čuo o vašem umu puše prezentacija (teme / tvrtka računa) sinoc iz Fred. Srdačno čestitam!
Ne bih to mogla napraviti na konferenciji kao što sam bio izvan grada. Ali Fred je rekao ono što mi je veliki posao si učinio. On je rekao (ime klijenta) bila je izuzetno impresioniran i da su spremni da zatvorite posao tamo i onda. To je briljantan, moram reći. Ja sam ponosan na vas, ali ja ne radije iznenađen, jer si uvijek bio na najbolji kada dolazi na bacanje klijentima. No, ovaj put, stvarno se outdid. (Ime klijenta) osobno pozvao i rekao mi je o vašem divnom performanse. Uvjeravam vas, to nije prošlo nezapaženo.
Još jednom, čestitke i držati se dobro djelo!
George.
Dakle, da li ovaj članak na čestitke pismu primjer vam pomoći? Nadam se da to učinio. Pa ići naprijed i pisati sami, i zapamtite, to pisati samo ako je to osjećaj!

No comments:

Post a Comment