Saturday 25 February 2012

Kako To Držati Tvoj Čovjek od varanja

Došlo je vrijeme kada ljudi koriste da pozdrave svoje supruge s poljupcem, kada su se vratiti kući. Govorim o dobrim starim vremenima kad nakon posla, čovjek je bio uzbuđen da ide kući, jer je htio vidjeti svoju ženu i provesti kvalitetno vrijeme sa svojom djecom. Supruga je također bio uzbuđen da vidi muškarca svojih snova, a ona se koristi kako bi spremni svoje omiljene grickalice i čaj. Parovi su tada bili toliko u ljubavi da žena koristi za čekati u kolovoz primiti joj čovjek. Ovo zvuči jako cheesy za većinu nas. Čak i ako vidimo neke stare par držeći se za ruke danas mi neugodno, a mi jednostavno ne mogu cijeniti činjenicu da su jako puno u ljubavi, a još uvijek brige jednih za druge. Za žene 21. stoljeća, rad je preuzeo mnogo više od svoje vrijeme i to je doprinijelo da odnos pitanja. To ne znači da ona ne voli svog partnera, to je samo da ona dobiva zauzet s radom i djecu. Mi ljudi su glupi, slažem se. Strpljenje je vrlina, a većina od nas nije rodio s njim. Mi često imaju bolove u ono što naše žene i djevojke se u skladu našim životima stabilan. Kada vidimo da ona 'ne obraća pažnju na naše potrebe, možemo samo ići van i tražiti zamjenu, što u svakom slučaju nije opravdano. Žene, morate bolja osoba ovdje, morate znati kako to držati tvoj čovjek od varanja.
Većina žena ima ovu misao da zato moramo dati naš 100% u svemu? Zašto moramo napraviti žrtve? Zašto bismo trebali razumjeti? JA pravedan imati jedan odgovor na sva vaša pitanja čitljiv. Vi činite to, jer možete i ne možemo. Žene su uvijek bili netko tko sve gleda do. Ja još uvijek izgledaju i do moje majke, sve što joj je učinio za mene i moju obitelj, moj otac nikada ne bi mogao imati ispunjavanja to. To je uvijek rekao da žene mogu napraviti vezu raj ili pakao. Dakle, ako mislite da vaš čovjek je trošenje više vremena vani i želite da ga zaustaviti na svaki način možete, onda ovaj članak će vam dati neke jednostavne smjernice koje će vam pomoći zadržati svog muža od varanja.
Kako to držati tvoj Čovjek iz poslova
To je vrlo teško shvatiti je vaš suprug varanje na vas. On može djelovati normalno, ponašaju se normalno, i također imaju taj osmijeh ponekad što ste nikada vidio. Međutim, žene su ovo šesto čulo koje se uvijek naginje, ako postoji nešto u redu s njom čovjeka. Ali, zašto bi vas čekati dok on ne vara na vas. Zakon brzo! Ovdje su neke bodove koji će odgovoriti na Vaše pitanje kako to držati tvoj čovjek iz varanje?
Daj seksualnu privlačnost važnosti; Fizička privlačnost je važna za odnos i čuvanje stvari duhovit je alat koji pomaže na dugoročnoj osnovi. Ako želite zadržati svoj čovjek zainteresiran za vas, morate atraktivan izgled. Nemojte izgubiti interes u sebe inače ćete izgubiti interes za vas. Ako je vaš muškarac gubi interes za vas fizički onda on traži za nevjeru.
Se podržavaju, ako on želi isprobati nešto novo, probati. Ako on ima nekih problema na poslu ispred biti njegov najbolji prijatelj. Muškarci ne vole dijeliti svoje probleme kao što su žene. Dakle, uvijek biti tu da slušati. Reci mu da ćete biti tu kada ti je potrebno i onda se tamo kada on ne.
Budite flirty, gotovo svaka žena je pitao mene pitanje kako to držati tvoj sretan čovjek? Ima puno odgovora, ali najbolje je da se flirty i zadržati uzbuđenje živi u odnos. Prikazivanje čovjek da su odnosi su zabavne, a ne samo odgovornosti je važna stvar. Pronađite neko vrijeme biti romantičan u razigran način.
Povjerenje mu, osim ako nemate konkretan dokaz da je pitanje je vaš čovjek varanje? Molimo vas, nemojte pretpostaviti da je on. We muškarci imaju puno stvari se događa u našim umovima i mi uzeti vrijeme samo za razmišljanje o tome. To ne znači da smo u vezi, to je samo naš način da se nositi s problemima.
Kako Keep Your Man in Love With You
Razumijevanje kako to držati tvoj čovjek od varanja je nešto što sve žene žele znati. Kada žena susret čovjeka oni vjeruju da je njihov princ šarmantan, svi oni očekuju se njegovoj strani za vječnost. Nažalost, život nije takav, te mnoge odnose gube iskra, i čovjek koji je skaču u ljubavi s vama, mogu vam reći da je on našao netko drugi, ili on jednostavno nije u vas više. Žene imaju noćne more i mole se Bogu, nikada u svom životu oni bi trebali postaviti pitanje je moj dečko varanje na mene za sebe. Pa, ako volite svog muškarca i želite ga da te volim leđa, ovdje su neke bodove koji mogu doći u ruci.
Odgovor na vas čovjek u ljubavi s vama, ili kako to držati tvoj čovjek iz varanje, je biti tajanstven. Ja sam čovjek i vjerujte mi, mi volimo žene koje su malo tajanstveni o sebi, a ponekad se spontano. Držite ga je nagađanje o novom vama i on će umrijeti provesti vrijeme s vama. Znate svoj čovjek bolje nego itko drugi, znati što mu interesi, to je jedan od najboljih načina da ga zadrži na natječaj kuke. Biti njegov najveći fan i navijač. Nakon što je odnos je nekoliko mjeseci star, ljudi početi uzimati jedni druge zdravo za gotovo. Nikada imati takav stav laidback. To je jedan od glavnih razloga za odnos razbiti. Zamolite ga da pomogne s nekim stvarima, tako da on zna da je on bitan u vašem životu. Muškarci vole važnost i želimo biti najvažniji dio vašeg života.
Uz to, ja sam do kraja moj članak o tome kako držati tvoj čovjek od varanja. Ako već imate sumnje da je vaš suprug je varanje na vas, onda ovaj članak na znakove varanje supružnika će vam pomoći da razumijete situaciju bolje. Uvijek zapamtite da je odnos između dvije osobe, a ako ga razbija, oboje su odgovorni, a ne jedan. Dakle, ako mislite da je vaš odnos je na čelu prema stijene, vrijeme je da se kopča i učiniti potrebno.

No comments:

Post a Comment