Wednesday 8 February 2012

Slatki citati za svog dečka

Ljubav je jedan od najljepših osjećaja i izraza u svijetu. Iako je teško objasniti i definirati ljubav, postoje nekoliko poznatih citati i izreke velikih ljudi i žena koje nam pomažu razumjeti ljubav. Te ljubavne citate i izreke su na to da svoju voljenu znaju svoje osjećaje za njega. Dakle, ovdje su neke slatke i slatko citati za svojim dečkom koji svakako će donijeti osmijeh na svoje lice. Pročitajte više o ljubavi citati.
Kratko i slatko citati za Vaše dečka
Ljubi If su voda bih vam dati more, ako su listovi zagrljaje bih vam dati stablo, no ako je ljubav put, ja bih vam dati vječnost. ~ Anonimni
Voli me kad sam najmanje zaslužio, jer to je kad sam stvarno trebate. ~ Švedski Poslovica
Ponekad blizina uzima moj dah daleko, i sve stvari koje sam želio reći možete pronaći ni glasa. Zatim, u tišini, ja mogu samo nadati oči će govoriti moje srce. ~ Robert Sexton
U filmu mog života ti si moj vodeći čovjek. Heck vodeći čovjek, ti ​​si jedini čovjek na filmu! ~ Anonimni
Kad bih mogao doći do gore i držite zvijezda svaki put si me smile, cijelo nebo večer će biti u dlan svoje ruke. ~ Anonimni
Kako ja volim tebe? Dopustite mi računati načine. Volim te na dubinu i širinu i visinu moje duše može doći. Elizabeth Barrett Browning ~
Ako znam što je ljubav, to je zbog tebe. ~ Herman Hesse
Hvala vam za vaš slatki, slatki ljubav nikad uistinu ćete znate samo kako je sretan da me I koliko te volim tako. ~ Anonimni
Prije nego što sam tebe upoznala nisam znao kako je bilo, gledati na nekoga i nasmiješite se bez razloga. ~ Author Unknown
Moja ljubav za tebe je putovanje, s početkom u zauvijek, a završio u nikad. ~ Anonimni
A ako to sve raspadne, ja ću znati duboko u mom srcu, samo san koji je važno ostvariti. Na ovaj život, bio sam ljubio vas. ~ Colin Raye
Dobili smo: Dvije ruke na čekanju. To noge hodati. Dva oči da vidi. Dvije uši slušati. Ali zašto samo jedno srce? Budući da je drugi dobio je da je netko drugi. Za nas naći. Nepoznato
Svaki put kad čujem tvoj glas, čujem još jedan razlog da vas zauvijek! ~ Suzanne
Ljubav nikada ne žele izgubiti vjeru, nikada ne želi odustati, a nikad uistinu kreće na. Ljubav je poznavanje i moleći se u najdublji dio onoga što je ostalo od tvoje srce da osjećam isto. ~ Courtney Jo Wright
To je bio rekao da se jedini istinski pada u ljubavi jednom, ali ja ne vjerujem u to. Svaki put kad te vidim, sam se zaljubio u sve više opet! ~ Anonimni
Moja ljubav, vi znate da se moj najbolji prijatelj. Vi znate da bih učiniti ništa za vas, a moja ljubav, neka ništa doći između nas. Moja ljubav za tebe je jaka i istinita. ~ Sarah McLachlan
Kao što smo starimo zajedno, kao što smo i dalje mijenjati s dobi, ima jedna stvar koja se nikada neće promijeniti. . . Uvijek ću čuvati pada u ljubavi s vama. ~ Karen Clodfelder
Pročitajte više srodnih članaka na:, Sweet Things reći da tvoj dečko, ljubav Citati i izreke, romantični Citati i izreke, To su neki sladak i slatka citate za vaš dečko, koji će definitivno štrajk akord u svom srcu. Srecno.

No comments:

Post a Comment