Monday 19 December 2011

Sweet citati za prijatelje

Pravi prijatelj igra mnoge druge uloge nego biti tek prijatelj u životu osobe. Bio je pratitelj, pouzdana osoba, vodič, mentor, kao i bliski srodnik. Pravi prijatelj je uvijek uz vas u dobrom i tužno vrijeme: slušati, razgovarati, da savjet i pomoći vam zauvijek! Slijede slatki citati i izreke o prijateljstvu, koji nam reći više o prijateljima i prijateljstva.
Slatki citati za prijateljstvo
Najviše što mogu učiniti za moj prijatelj je jednostavno da se njegov prijatelj. Nemam bogatstvo smjestiti na njega. Ako on zna da sam sretan u njemu ljubavi, on će htjeti niti druge nagrade. Nije li prijateljstvo božanskog u tome? ~ Henry David Thoreau
Prijatelji su poput zidova kuće. Ponekad se držite gore, ponekad vam se oslanjaju na njih. Ali ponekad, dovoljno znati oni si samo stoji by. ~ Anonimni
Kiša može padati teško van,, ali tvoj osmijeh čini sve u redu., A ja sam tako drago da ste mi prijatelj., A ja znam naše prijateljstvo nikad neće kraj. ~ Robert Alan
Prijateljstvo je najteže stvar na svijetu da objasni. To nije nešto što uče u školi. Ali ako niste naučili značenje prijateljstva, ti stvarno nisu naučili ništa. ~ Muhammad Ali
Najbolja vrsta prijatelja je vrsta možete sjediti na trijemu i ljuljačka sa, nikad ne reci riječ, i onda hoda osjećaj kao da je bio najbolji razgovor ste ikad imali. ~ Anonimni
Prijateljstvo poboljšava sreće i abates bijede, uz udvostručavanje našeg radost i dijeljenje naše tuge. Marcus Tullius Cicero ~
Nemoj hodati ispred mene, ja ne mogu pratiti. Ne hoda iza mene, ja ne mogu dovesti. Samo prošećite uz mene i biti moj prijatelj. ~ Albert Camus
Pravi prijatelji su ljudi koji su tu za vas bezuvjetno. Oni su ljudi koji nikada vas pitanje i podršku vas bez obzira okolnosti su. Oni su ljudi vrijedi živjeti! ~ Anonimni
Prijatelji su najvažniji dio svog života. Treasure suze, blago smijeha, što je najvažnije, blaga uspomene. ~ Dave Brenner
Pročitajte više o prijateljstvu citati i slatka prijateljstvo citati.
Kratko i slatko Citati za prijatelje
Prijateljstvo je jedini lijek za mržnju, jedina garancija mira! ~ Buddha
Točno prijateljstvo je vidio kroz srce, a ne očima. ~ Anonimni
Ljubav je slijep; prijateljstvo zatvara njegove oči. ~ Anonimni
Prijatelji su ti rijetki ljudi koji se pitaju kako ste i onda čekati čuti odgovor! ~ Anonimni
Kako rijetke i divno je da je bljesak u trenutku kada smo shvatili smo otkrili prijatelja. ~ William Rotsler
Put prijatelju kuću nikad nije predug! Danski ~ Poslovica
Ako imate jedan pravi prijatelj imate više od svoj udio. ~ Thomas Fuller
Pravi prijatelj je onaj tko šetnje u kada ostatku svijeta šetnje out! ~ Anonimni
JA držati svojim prijateljima misers učiniti svoje blago, jer od svih stvari koje nam je odobrila mudrosti, nitko je više ili bolje od prijateljstva. ~ Pietro Aretino
Naučimo pokazati našu prijateljstvo za čovjek kad on živ i nije nakon je on mrtav. ~ F. Scott Fitzgerald
Zaista veliki prijatelji su teško naći, teško ostaviti, i nemoguće zaboraviti. ~ G. Randolf
Pješačka s prijateljem u mraku je bolje nego hodanje sama u svjetlu. ~ Helen Keller
Pročitajte više na:; Kratki Prijateljstvo Quotes, Funny Quotes Prijateljstvo, Prijateljstvo Slatka Citati i poruke: "Ovo su neke jednostavne i slatko citati za prijatelje. Prijateljstvo i pravi prijatelj ulogu u nečijem životu može sažeti u ovom velikom citat:
Prijatelj je onaj koji nas zna, ali nas ljubi anyway. ~ Fr. Jerome Cummings

No comments:

Post a Comment