Thursday 8 March 2012

Rođendan Poziv tekst za odrasle

Organiziranje rođendana, posebno za odraslu osobu može biti izazov! Ne možete ići s redovitim party igara, Party dekoracije i zapošljavanje klauna ili imaju svoje sjedi susjedstvu beba biti vila. To je dobio biti drugačiji. A budući da sve stranke o tome drukčije, pozivnice bi trebao biti previše. Dakle ovdje su neke velike rođendanske pozivnice tekst za odrasle koje možete koristiti na poziva!
Kako napisati poziv rođendan
Dakle, da ste uređen za tu veliku zabavu iznenađenja i ostavila pozivnice za kraj. Ne brini se ... To je ono što sam ovdje. Ali prije nego što vam daju neke uzorke tekst rođendan poziv, neka se vidi kako bi trebali pisati poziva! ; Biti originalni! Nemojte ići u za clichéd linije koje čujete tako često. , Uključuju osobne misli u pozivu. ; Koristite dobre pribora. Nemojte biti škrti. Koristite lijepo fancy papiru. , Dajte joj kreativne okretati koristeći neki jedinstveni dizajn ili uzorak. ; Umjesto ispisivanja poziva, upiši ih rukom! To će im dati da osobni dodir. ; Držite ga kratko i slatko. Nemojte ići na i na o tome u sebi pozvati. Vi ne želite da prisustvuju stranke, zar ne? , Pobrinite se da jasno stanje tema stranke, ako ih ima. ; Rođendan poziv tekst Ideje za odrasle
Ovdje su neke dobre ideje za rođendanski poziv wordings. Uzmi svoju pokupiti ili iskoristiti neke savjete od njih. Vaš izbor! Let's početi s 20. rođendana pozivnice tekst uzorak.
Hej.
Jane's okreće 20 na 1. rujna. I ja sam bacajući joj stranke. Bilo bi sjajno vidjeti vas dečki tamo previše. Siguran sam da ću ga voljeti!
To će biti na mom mjestu, to je (adresa) na 1. rujna, od 19:00 nadalje. Dakle, vidimo se tamo! Oh! Skoro sam zaboravio, ona nema pojma o toj stranci, tako da bih stvarno poštovati ako nitko od vas to spomenuo pred njom! Hvala! Yayee!
PS: party tema je Vampires. Dakle, ja očekujem da svi budu u najboljem ponašanje. Osim za dio krvi sisanče, naravno * wink * * wink *.
Ljubav,; Serena!
Sada, neka je vidjeti 30. rođendana primjer poziv tekst.
Pozdrav svima,
Zadovoljstvo mi je pozvati sve vas lijepim ljudi na 30. rođendan proslavi moja lijepa supruga, Susanna! Upoznao sam Suzanu, kada smo bili samo 15. A ja ne mogu vjerovati da je to bio 15 godina! Ona je još uvijek zapanjujuće lijepa za mene.
Mi ćemo se drži malu večeru za obitelj i prijatelje u našem prebivalište na 25. kolovoz od 18:30 pa nadalje, i da će biti apsolutno je drago što smo Vas i Vašu obitelj s nama na ovom sretni prigodu. Naša adresa je na priloženom listiću papira. Do skorog viđenja.
Daniela.
S obzirom na nastavku je na uzorku od 40. wordings rođendan pozivnica.
Dragi prijatelji,
Moja majka, Sylvia, okreće velike četvorke oh! (MOJ Gosh) na 7. rujna. Ona ne mislim da je to velika stvar, ali ja to! Tako sam planirao joj party iznenađenje rođendan na večer, a ja očekujem sve vas biti tamo u 7 sati oštar.
Da li doći i napraviti joj dan malo više nego što je poseban misli da treba!
Dorothy.
A sada za pola stoljeća, da 50. rođendan stranke pozivnice wordings!
Maska od zlata skriva sve deformiteta. ~ Thomas Dekker
Vjernijim riječi nikad nisu bile izgovorene. A Timothy Donald (aka Timmy Boy) je živi dokaz. On je održao svoju obitelj zajedno kroz sve što je štetno. On je zadržao svoje prijatelje u blizini svoje srce. Sve to vrijeme, nikada ne žale bilo problema da je on možda bio okrenut.
To je u čast ovoga čovjeka, na njegov 50. rođendan, koji pada na 12. rujna, da mi, Sean i Ray se drži malu zabavu za njega. Nadamo se da ćemo vidjeti na (adresa) za 18:30.
Lotsa Ljubav!
Pa, to je sve što sam mogao pomoći s na rođendan poziv tekst za odrasle. Siguran sam da možete doći do neke dobre one sebe previše. Do tada, uvijek možete koristiti ove kao pokazivače!

No comments:

Post a Comment