Saturday 10 March 2012

Laskavu Pick up linije

Tko ne voli da se polaskan? Siguran sam da svaka djevojka na ovu zemlju voli biti pohvalio za svoj izgled, haljina, kosa, itd. No, laskanje je umjetnost, što ako je učinjeno dobro, mogu dobiti najbolje rezultate. Laskavu pokupiti linija može biti najbolji način za privući pažnju vašeg dama ljubavi samo ako je sa savršenim stilom te u pravo vrijeme. Općenito, osoba koju su laskavu ne zna da ste težak da biste dobili na njihove dobre strane. No, prijatelji što je zla u težak? Nikad ne znaš s vašim laskavu pokupiti linije, vaš dama ljubav može dobiti impresioniran. Ali prije nego koristeći Internet osigurali da vaš pokupiti linija treba biti laskanje što čini da se osjeća posebno, a ne vrijeđanje. Međutim, ako imate tvrd vrijeme dolaze s nekim jako lijepo laskavu pokupiti linije za djevojčice, evo neke od najboljih laskavu pokupiti linije koje rade i sigurno će vam pomoći da pobijedi vaš datum večeras.
Slatka i laskavu Pick Up Lines
Vi ste tako slatki ste mogli staviti Hershey's out of business.
Kad god pomislim na finije stvari u životu, mislim na skupe automobile, dobro ste wine.and.
Ja sam imao stvarno loš dan danas, ali to uvijek čini mi se osjećati bolje kada vidim lijepu djevojku osmijeh. Biste li osmijeh za mene?
Ja sam pritiskom optužbi protiv vas zbog krađe mog srca.
Kladim se da su zvijezde ljubomoran na svoje oči.
Je li sunce izaći ili ste samo osmijeh na mene?
Jedina stvar tvoje oči nisu rekli mi je svoje ime.
Ti si tako lijepa, ja ne mogu vjerovati da Bog ne držati za sebe.
Siguran sam da ste čuli sve pokupiti linije u knjizi, pa ja samo želim reći da mislim da ste apsolutno prekrasna.
Jesam li mrtav, Angel? Jer ovo mora biti raj!
Imate Band Aid? Upravo sam struganje moje koljeno pada za vas.
Ako sam imao zvijezda svaki put kada se osvijetliti moj dan, ja bih imati galaksija u ruci.
Vi znate da ste u ljubavi kad ne možete zaspati jer je stvarnost je napokon bolje nego svoje snove.
Vjerujete li u ljubav na prvi pogled, ili bih trebao hodati po opet?
Oprostite, ako sam ići ravno na taj način, ja ću biti u mogućnosti doći do svoje srce?
Ja bi umrijeti milijun smrtnih slučajeva, ako to značilo da sam mogao biti s vama!
Vi svibanj također željeli čitati:, Slatka Pick up linije; Romantični Pick Up Lines; Funny Pick Up Lines, moderatoru i laskavu Pick Up Lines
Bio sam tako očarani ljepotom vaše da sam naletio na taj zid tamo. Tako da sam idući u potreba svoje ime i broj za osiguranje svrhe.
Ako mi je stop svjetlo, ja bih skrenuti crveno svaki put kad prolazi, samo tako da sam mogao buljiti u vas malo više.
You'd bolje narediti da se ljepota negdje drugdje, ćete postaviti tepih na vatru.
Mogu li imati smjerovima? [Da, gdje?] Svoje srce.
Imate li karte? Ja sam uzimajući izgubljen u vašim očima.
Vi ne bi trebali nositi šminku. To je petljaju savršenstvo!
K vragu, ako bude seksi je zločin, da bih se krivim što je optužen!
Me bez tebe je kao štreber bez braces, cipela bez vezice, aSentenceWithoutSpaces
Tu je nešto u redu s moj mobitel. To ne imati svoj broj u njemu.
Ima 20 anđela u svijetu 11 su igranje, 8 su spavanje i jedan od njih stoji ispred mene.
Dakle, morate biti razlog ljudi zaljubljuju.
Što da li vi i vrijeme imaju zajedničko? Vi ste oboje Hot!
Je li to boli kada je pala? [Djevojka: Huh?] Kad je pala s neba?
Ima li u blizini zračne luke ili je to moje srce uzimajući off?
Djevojka ti tako fino Volio bih da mogu ti biljka i raste cijeli polje y'all!
Pogledajte moj prijatelj tamo? On želi znati da li mislite da sam slatka.
Mogao te molimo vas korak dalje od bar? Ti si sve topljenje leda!
Vi svibanj također željeli čitati:, Top Pick Up linija, Pick Up Lines za djevojke; Pick Up linija za muškarce: "Ovo su neke od laskavu pokupiti linije koji može utrti put do vašeg dama ljubav srce. Rekao je s pravom stav, siguran sam da ove cool pokupiti linije ne će vas proći nezapaženo, te će vam pomoći da dobijete barem joj pažnju ili broj, ako ne i svoje srce. Sve najbolje!

No comments:

Post a Comment