Sunday 27 May 2012

Glupa Izreke

Postoji nekoliko citati i izreke značajnih ljudi u svijetu koji nas inspiriraju i motiviraju. Postoje čak i neki poznati citati koji nam više reći o prijateljstvu, ljubavi, itd. U isto vrijeme, postoji nekoliko smiješno glupa izreka koje čine nema smisla i može se reći nenamjerno. Međutim, oni stvaraju humor i čitatelji imaju dobar smijeh nad njom. Ovdje su neke glupe izreke i citati. Pročitajte više na smiješne citate i rekao.
Glupo Izreke koje čine nema smisla
Neću biti uzimanje test očinstva, ikada! ~ Oprah Winfrey
Moja supruga mi govori da, ako sam ikada odlučite otići, ona dolazi sa mnom. ~ Jon Bon Jovi
Pušenje ubija. Ako si ubio, da ste izgubili vrlo važan dio vašeg života. ~ Brooke Shields
Vjerujem da će biti mnogo ljudi živi i danas, ako je bilo smrtnu kaznu. ~ Nancy Reagan
Nije zagađenje to je ranjavanje okoliš, to je nečistoće u našem zraku i vodi da se to radi. ~ Dan Quayle
Volim Mickey Mouse više od bilo koje žene koje sam ikada poznata. ~ Walt Disney
Ako je igrač kriketa, na primjer, iznenada je odlučio da ide u školu i tijesto puno ljudi na smrt s kriket šišmiš, koji je mogao učiniti vrlo jednostavno, mislim, idete na zabranu kriket palicama? ~ Cijena Philip, vojvoda od Edinburgha
Ja mogu jesti čovjek, ali nisam siguran od vlakana. ~ Jenny Eclair
Bill Dickey je učenje mi svoje iskustvo. ~ Yogi Berra
Postoji mnogo lakše stvari u životu nego pronaći dobar čovjek. Prikucavanje zgusnuti-O u stablo, na primjer. ~ Anonimni
Što je s vama ljudi? Biste hair prestati raste na prsima ako ste pitali upute negdje? ~ Erma Bombeck
Nisam jeftin, ali ja sam na posebnim ovaj tjedan. ~ Anonimni
Nitko ne stoji tako ravno kao kad stoops pomoći dječaku. ~ Knights of Pitagora
Znam kako je teško staviti hranu na vašoj obitelji. ~ George W. Bush
Svatko je dobio kakav ludi sa mnom spomenuti sam bio zaljubljen u ženu. ~ Angelina Jolie
Uvijek biste trebali ići na pogrebe drugih ljudi, inače, oni neće doći na vaš. ~ Yogi Berra
Sam voziti put prebrzo brinuti o kolesterol! ~ Anonimni
Žao nam je objaviti da je g. Albert Brown je prilično loše, zbog njegove nedavne smrti, te je uzimajući kratki odmor za oporavak. ~ Župu Magazine
JA dobiti da ide na puno mjesta u inozemstvo, poput Kanade. ~ Britney Spears
On je oko oštra kao mramor! ~ Anonimni
Svijest: da neugodno vrijeme između naps! ~ Anonimni
Pročitajte više na glupo citati poznatih osoba.
Glupo izreke o ljubavi
Najhrabriji stvar da se muškarci ne vole je žena. ~ Mort Sehl
Tajna sretnog braka ostaje tajna. ~ Henny Youngman
Jedan mora uvijek biti u ljubavi. To je razlog nitko ne bi trebao oženiti. ~ Oscar Wilde
Postoji jedna stvar bih razbiti gotovo, i da je, ako je ona mi je uhvaćen sa drugom ženom. Neću se kandidirati za to. ~ Steve Martin
Ponekad Pitam se, ako muškarci i žene zaista odgovaraju jedni druge. Možda oni bi trebali živjeti pokraj vrata i samo posjetite sada i onda. Katharine Hepburn ~
Pročitajte više srodnih članaka na:; Funny citati o ljubavi; Kratki Funny Quotes, Slatka Funny Quotes: "Ovo su bile neke glupe izreke i citati, koji će zasigurno stvoriti peals smijeha i liječenje dosade. Ciao!

No comments:

Post a Comment