Friday 27 April 2012

O meni Ideje

Danas, ljudi su zakačen na socijalne umrežavanje sučelja, blogova te mnoge druge interaktivne web stranice na internetu. Kao redoviti korisnik Interneta, morate imati sletio na, a možda čak i dobio zaglavi sa oko mene odjeljak idejama. Naći ćete da vam ponestane dobre ideje o meni i na gubitak riječi. Ako ste previše u potrazi za idejama za oko mene, a zatim možete uputiti na neke o meni citati i izreke iz sljedećeg članka.
O meni Citati i izreke
Sljedeći o meni stranici sadrži neke ideje o meni citati i izreke iz poznatih ličnosti. Ako vam se dive ove velike ličnosti, ili želite koristiti njihove misli za svoje ideje o meni odjeljak, a zatim pročitajte na ... ; Svi kaže JA pravedan izgleda kao moja majka. Svatko kaže da sam sliku tetka Bee, svi kaže moj nos je poput moga oca, ali ja želim da izgledaju poput mene! ~ Dorothy Aldis, da ljubav nije ništa. Biti voljen je nešto. Voljeti i biti voljen je sve. ~ Grčki poslovica, a ja sam sebična, nestrpljivi i pomalo nesigurno. Ja čine pogreške, ja sam izvan kontrole, a ponekad i teško rukovati. Ali ako me ne može nositi na moj najgori, onda ste sigurni kao pakao me ne zaslužuju na moj najbolji. ~ Marilyn Monroe; U tri riječi ja mogu zbrojiti sve što sam naučio o životu: to ide dalje. ~ Robert Frost, Moj otac nije recite mi kako da živim, živio je i neka mi gledati ga to učiniti. ~ Clarence B. Kelland, a ja pitam ... Da li ikada mislite o meni? Da li ikada mislite o nama? Misliš li ikada o tome što je nekad bila? ~ Alicia Brooks sluga; sranje koje čujete o meni bi moglo biti istina, ali onda opet, to bi mogao biti varanje kao kuja tko vam je rekao. ~ Lyl Wayne, ja ne uzeti jedan list, niti pročitao jedan mjesec dana, i osjećam sebe beskrajno sretnije za to. ~ Thomas Jefferson, Moj život je jedna velika velika šala, ples koji je hodao pjesmu koju je govorio, ja smijati tako teško sam gotovo gušiti kad mislim o sebi. ~ Maya Angelou, Kad sam otjerao nakon novac, nikad nisam imala dovoljno. Kad sam je dobio moj život na cilj i usmjerena na davanje sebe i sve koje je stiglo u moj život, onda sam bio uspješan. ~ Wayne Dyer, ja nikada osobno kriv kad nisam udaranje. Upravo sam kriv šišmiš, a ako ga drži gore, mogu promijeniti palicama. Uostalom, ako znam da nije moja krivnja da nisam ja udaranje, kako mogu dobiti ljut na mene? ~ Yogi Berra, to je nedostatak vjere koja tjera ljude da se bojali susreta izazova, a ja sam vjerovala u sebe. ~ Muhammad Ali, gledam samo na dobre osobine ljudi. Ne bude besprijekoran ja, ja ne pretendira istragu mane drugih. Mohandas Gandhi ~; Slatka O mi ideje
Ako ne želite koristiti neki heavy duty ideje za o meni, onda možete koristiti slijedeće slatka o meni ideje za svoju stranicu. ; Sami biti, jer nitko nije kao ti. , A ja samo ne ono što ja želim nije o tome što ljudi govore, to je o meni. , A ja sam tip djevojke koja će prsnuti u smijeh u mrtva tišina zbog nečega što se dogodilo prije godinu dana. , Biti tko ste i reći ono što osjećam jer oni koji um ne tvari i one koji stvar ne smeta ~ Dr. Seuss, Voli me ili me mrzi, ja sam još uvijek gonna Shine; U svijetu u kojem možete biti ništa biti sami. , Za sve koji ne poput mene, to ide uma nad materijom .... Nemam ništa protiv. a ne stvar! , Kada ljudi mogu hodati daleko od vas, neka hoda. Nemojte pokušati razgovarati drugu osobu u boravak s tobom, ljubavi, pozivam vas, briga za vas, dolazi da te vidim, ili borave u prilogu za vas. Kada se ljudi mogu hodati daleko, neka hoda. Vaša sudbina nikada nije vezan za bilo tko koji je ostavio. , Osim ako ste živjeli svoj život, nemojte me suditi jer ne znam, nikada nisu i nikada neće znati svaki malo stvar i detalje o meni. , Želim da se djevojka on daje svoje hoodie nositi & & mazite se pored kada je hladno, on će biti onaj koji dolazi iza mene, omata svoje ruke oko mog struka, da me hvata off straže & & šapuće da pogledamo lijepe. , A kad me ljudi pitaju, zašto si tako čudno? Ja nikad ne znam što da kažem. Ali onda sam shvatio zašto bih se kao 'ovo je "kada bih mogao biti poput' ttthhiiisss '? , Ja sam lijek za vaše plavuša ovisnost, a ja ono što je, dovraga, ja želim. , Ja sam realist, ja sam romantičan, ja sam neodlučan i da je o tome. ; Hating me osvojio "koju čine prilično. , A ja nikad sudaca knjigu prema koricama. Koristim stava na leđima, to vam govori što se priča o tome. , Te su nekoliko dobrih o meni ideje koje možete koristiti. O meni stranici ideje su sve o tome tko ste i što vi osjećate. O meni dio ideje je da ljudi koje poznajete ili ljude koji želite da znate. Facebook ili MySpace su web stranice napraviti prijatelje s pravom vrste ljudi. Dakle, pobrinite se da koristite smart linije za o meni stranicu i ne daju se pogrešne ideje o sebi. Pa ići naprijed, dati uvid o vama s tim dobrim idejama o meni i riječi.

No comments:

Post a Comment