Monday 9 April 2012

Izuzetno viceva

Ja sam veliki obožavatelj izuzetno viceva. Oni su me i ostatak gomile smijati i mi zaboraviti sve naše brige za nekoliko sekundi. Slušajući ili čitajući neke vrlo viceva je odličan način da se razveseliti nekoga gore. Oni uvijek su me osmijeh svaki put kad sam dolje ili tužni. Dakle, ako ste osjećaj nisko, pripremite se za smijeh čitajući neke vrlo viceva. Smijati na neke smiješne viceve jedan redak.
Izuzetno viceva za djecu
Vicevi za djecu uvijek mora biti čist, bez neprimjerene upotrebe značenja riječi. Tako ćemo imati pogled na neke vrlo viceva čist. Imati pogledati neke malo Johnny viceva.
Odmah nakon sluškinja je otkaz, ona je 5 dolara i bacio ga na obiteljskog psa.; Na pitanje njezin bivši zaposlenik, djevojka odgovori: "Ja nikada zaboraviti prijatelja koji su mi pomogli, ja sam mu dao 5 dolara ili eura za pomoć mene čisti jela cijelo vrijeme ..
Koji je bio puž radi na autocesti?; To je bio putujući od jedne milje dnevno!
Kako vam pokrenuti plišani medvjed utrke?, Spremni, medo, idi!
Što dobivate kada križ jedan tvor s medvjed?, Winnie the Pooh!
U kojoj sobi, ne možemo živjeti?; Gljiva
Što učiniti dva oceana učiniti kada se sastanu? Wave
Svećenik je hodanje niz ulicu jednog dana kad on primjećuje jako mali dječak pokušava pritisnuti zvonce na vratima na kući preko puta ulice. , Međutim, dječak je vrlo mala i na vratima je previsoka za njega doći. Nakon gledanja dječaka napore za neko vrijeme, svećenik približava dječaka poziciju. On je korake pametno preko ulice, šetnje do iza čovječuljak, i stavljanje ruku ljubazno na dijete rame nagne preko i daje na vratima proda prsten. Crouching do razine djeteta, nasmiješi benevolentno svećenik i pita: I što sad, moj mali čovječe? , Na koju se dječak odgovori: "Sada ćemo pokrenuti!
Dva ljudoždera su jeli klauna.; Jedna kaže drugoj: Da li ovo okus smiješno za vas?
Vicevi o plavušama: Vrlo viceva
Vicevi o plavušama uvijek su na temelju gluposti plavuša žene. Ona uvijek viceva napraviti plavuša središte atrakcija za nju stavljanjem u situaciji u kojoj ona daje komentar da je dovoljno dokazati njezin nedostatak inteligencije.
Bilo je natjecanje između ekipa blondes i tim brinete kako bi vidjeli tko bi mogao uhvatiti najviše ribolov riba leda. Nakon što je natjecanje počelo, bilo je jasno da se brinete su idući u pobijediti, jer oni čuvaju izvlačenja ribe nakon ribe. Ubrzo, plavuše su se zabrinuli i poslali više od svoje ekipe da se vidi što brinete radili drugačije. Nekoliko minuta kasnije, plavuša dolazi trčanje leđa.; Rupa! Morate napraviti rupu u ledu!
Koliko vicevi o plavušama su tamo? , 1 ostatak od njih su istinite priče.
Što obaviti u učiniti kad je plavokosa djevojka baca granatu na vas? Ti povući pin out i baciti ga natrag!
Zašto je plavuša joj dati lijek protiv kašlja računalo? , To je virus.
Izuzetno viceva: Kratki Vicevi
To su neke kratke viceva, u osnovi nekih jedan linijski brodovi. Pročitajte neke više glup viceva.
Koja je razlika između sjeckani govedina i graška juha? ; Svatko može kotlet govedine, ali ne može svatko juha graška!
Zašto ne jesti stranaca klaunova? , Jer su okus smiješno.
Što su pretpovijesni čudovišta zove kad oni spavaju?; A dinosnore!
Koji jezik kojim govore na Kubi?; Kubični!
Jednom davno postojala su dva muffins u mikrovalnu. Odjednom, jedan od muffins kaže:, Čovjek je vruće ovdje! , A druga kolač kliče,, izgleda govori kolač!
Pročitajte više na:; Najbolji Vicevi ikad ispričana; Stand Up Vicevi, Praktični Vicevi igrati na prijatelje, pa to su bili neki izuzetno viceva za vas ljudi. Da li uživati ​​čitajući ih, i ako imate neke bolje sam sebe, ne komentar na to.

No comments:

Post a Comment